“M.Sc” پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
مهندسی برق قدرت
عنوان:
تحلیل بهینه ورود و خروج واحدهای نیروگاهی برای سیستم با ابعاد بزرگ
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
در این پایان نامه ابتدا در مورد اهداف تحقیق و ضرورت انجام آن به اختصار اشاره شده است. و روشهای مختلف ورود و خروج نیروگاهها در سیستم های قدرت در ادامه مطالعات و تحقیقات انجام شده در زمینه موضوع تحقیق این پایان نامه به طور خلاصه ارائه می گردد. این تحقیقات شامل انواع روشهای سنتی و مدرن می باشد. و ورود و خروج نیروگاهها با استفاده از روشهای لیست حق تقدم بررسی (که یک روش سنتی است) وچگونگی اعمال آن به سیستم قدرت تحت مطالعه پرداخته خواهد شد. در فصل چهارم ورود و خروج نیروگاهها بر اساس الگوریتم ژنتیک و روش مورد استفاده در تحقیق، در این فصل بحث و در مورد الگوریتم ژنتیک به تفصیل سخن خواهیم گفت و سپس به بررسی الگوریتم ژنتیک پیش

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

نهادی برای حل مسئله ورود و خروج نیروگاهها بر روی سیستم تحت مطالعه در روند تحقیق می پردازیم و در نهایت نتایج شبیه سازی: آورده شده و سپس این نتایج مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. و نتیجه گیری و پیشنهادات ادامه کار حاصل از این تحقیق پرداخته شده و پیشنهاداتی برای ادامه کار و تحقیقات آتی ارائه شده است.
فصل اول: کلیات

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت