دانلود پایان نامه فعالیت جاری |
پایان نامه روانشناسی : مفهوم بهنجاری و نابهنجاری
مفهوم بهنجاری و نابهنجاری از هر نقطه که به مفاهیم بهنجار و نابهنجار بنگریم در می یابیم که مفاهیمی نسبی هستند و انحراف از یک هنجار ،هنجاری که مورد قبول باشد ممکن است به اندازی ناچیز جلوه گر شود که موجب هیچ نوع نگرانی نشود یا ممکن است ،تا اندازه ای قابل توجه باشد که […]
پایان نامه : عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی – تعهد هنجاری ـ تکلیفی
عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی – تعهد هنجاری ـ تکلیفی بعد سوم تعهد سازمانی که کمتر رایج بوده ولی جای بحث دارد، تعهد هنجاری می باشد که نشان دهنده یک نوع احساس تکلیف برای ادامه همکاری با سازمان م یباشد، افرادی که دارای سطح بالایی از تعهد هنجاری هستند احساس م یکنند که مجبورند در […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد فعالیتهای بازاریابی برای ورود به بازارهای جدید
فعالیتهای بازاریابی برای ورود به بازارهای جدید فعالیتهای بازاریابی برای ورود به بازار جدید، شامل تحقیق بازاریابی، توسعه یا اصلاح کالا، توزیع و عملیات ترفیع فروش است. هر یک از این فعالیتها متأثر از سطح اقتصادی فعالیتها و حداقل تلاش بازاریابی است. شرکت قبل از ورود به بازار جدید، باید سرمایهگذاری لازم را برای شناخت […]
پایان نامه مدیریت : نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت
نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت این تحقیق، نشان میدهد که اثر مثبت آرم تجاری بر تعهد مشتری به نشان تجاری و عملکرد شرکت، برخلاف آن گونه که تا کنون درک شده، تنها از تقویت بازشناسی برند به دست نمیآید، بلکه ابتدا از طریق تسهیل توضیح هویت شخصی مشتری که منافع عملکردی برند […]
پایان نامه مدیریت : توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی:
توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی: ۲-۲-۱۱-۱- نشان تجاری و کسبوکار: واژه نشان تجاری یکی از پر استفاده ترین واژگان کسب و کارمی باشد. بر اساس نظر داوید اوجیلو[۱] جمع نامشهود ویژگیهای یک محصول: نام، بستهبندی، قیمت، شهرت و نحوهی تبلیغ است. برای درک بهتر تعریف نشان تجاری پنج مورد را بیان میکنیم: ۲-۲-۱۱-۱-۱- […]
پایان نامه مدیریت در مورد : فعالیت وخدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران:
فعالیت وخدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران: موضوع فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طبق اساسنامه به شرح زیز می باشد: الف- دریافت، تحویل، ذخیره سازی، حمل و نقل، توزیع ، عرضه و فروش انواع فرآورده های نفتی در داخل و خارج از کشور. ب- مطالعه، تهیه و تنظیم و اجرای […]
مقاله (پایان نامه) : مراحل تجاریسازی یافتههای پژوهشی
مراحل تجاریسازی یافتههای پژوهشی ۱- تولید ایده: مهمترین دستاورد پژوهش، «تولید ایده[۱]» است. نخستین پرسشی که مطرح میشود آنست که «ایده» را چگونه باید تولید کرد؟ راههای متعددی برای تحقق این هدف در بنگاههای اقتصادی وجود دارد. فرض کنیم که ما در صدد تولید کالای جدیدی هستیم که نظیر آن در بازار وجود ندارد. مراکز […]
مقاله مدیریت : روشهای تجاریسازی
روشهای تجاریسازی از جمله روشهای تجاریسازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: P فروش آشکار تکنولوژی. Pمجوزهای تکنولوژی. P همکاری مشترک. P کارهای راهاندازی. راه جدیدتر و مؤثرتر تجاریسازی، انتقال تکنولوژی، کارهای مشترک و خلق زمینههای تجاری جدید است. استراتژیهای بازاریابی و تجاریسازی به میزان زیادی به نوع اختراع و زمینه تکنولوژیکی بستگی دارند. این […]
پایان نامه مدیریت درباره : روند تجاریسازی دانش
روند تجاریسازی دانش در سالهای اخیر مؤسسات آموزش عالی چه در جوامع غربی و چه در جوامع در حال توسعه، با تغییرات زیادی مواجه بودهاند. با ظهور اقتصاد دانشی، خطمشیهای ناظر بر آموزش عالی، متحمل فشارهایی شدهاند که سبب گردیده، به عنوان ابزاری برای رقابتهای اقتصادی در بازارهای جهانی ایفای نقش کنند. این بدان معناست […]
دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع مفهوم و تعاریف تجاریسازی
مفهوم و تعاریف تجاریسازی تجاریسازی در فرهنگ لغات هریتج به معنی به کارگیری روشهای کسب و کار به منظور سود و انجام بهرهگیری آمده است. تعاریف متعددی از قبیل: معرفی یک
[دوشنبه 1399-03-19] [ 01:32:00 ب.ظ ]
|