برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
عکس مرتبط با منابع انسانی

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

55
2-9-9-4- خودکارآمدی…………………………………………………………………………………………….
56
2-9-9-5- انتظار اجرا………………………………………………………………………………………………..
56
2-9-9-6- انتظار تلاش……………………………………………………………………………………………..
57
2-9-9-7- اثرات اجتماعی ………………………………………………………………………………………..
57
2-9-9-8- شرایط تسهیل گر……………………………………………………………………………………..
58
2-9-9-9- اضطراب …………………………………………………………………………………………………
59
بخش دوم : پیشینه تحقیق
پیشینه تحقیق
تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………….
61
تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………………..
64
فصل سوم : روش اجرایی تحقیق
3-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………
71
3-2- روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………
71
3-3- جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه …………………………………………………..
72
3-4- روش گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………….
74
3-5- ابزار گردآوری داده ها ………………………………………………………………………………………
75
عنوان
شماره صفحه
3-6- روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها………………………………………………………………….
76
3-6-1- روایی………………………………………………………………………………………………………….
76
3-6-1- پایایی…………………………………………………………………………………………………………..
76
3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………
78
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق
4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………
80
4-2- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان……………………………………………….
81
4-3- توصیف متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………
87
4-4- مدل های تحقیق………………………………………………………………………………………………..
96
4-4-1- مدل پایه تحقیق درحالت استاندارد…………………………………………………………………..
96
4-4-2- مدل پایه تحقیق درحالت اعداد معنی داری……………………………………………………….
97
4-4-3- بررسی شاخص های معنی داری وبرازش مدل………………………………………………….
98
4-5- آزمون فرضیه‏های تحقیق……………………………………………………………………………………
101
4-6- بررسی معادلات ساختاری مدل…………………………………………………………………………..
104
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………
106
5-2- توصیف متغیرهای تحقیق ………………………………………………………………………………….
106
5-2-1- نتایج آمار توصیفی ………………………………………………………………………………………..
106
5-2-2- نتایج آمار استنباطی ……………………………………………………………………………………….
111
5-3- پیشنهادات حاصل از نتایج آزمون فرضیه ها………………………………………………………….
114
5-4- محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………….
116
5-5- پیشنهادات برای تحقیقات آتی……………………………………………………………………………
117
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….
119
منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………….
122
پیوستها……………………………………………………………………………………………………………………..
126
فهرست جداول
عنوان
شماره صفحه
جدول(2-1) برساخته‌های اصلی نظریه رفتار برنامه ریزی شده ………………………………………..
39
جدول(2-2) برساخته‌های اصلی مدل پذیرش فناوری……………………………………………………..
43
جدول(2-3) برساختههای اصلی تئوری اشاعه نوآوریها…………………………………………………..
46
جدول(2-4) چارچوب دو بعدی پذیرش ICT……………………………………………………………….
63
جدول(3-1) تعداد دهیاری های استان گیلان ………………………………………………………………..
70
جدول(3-2) تعداد پرسشنامه های توزیع شده و برگشت داده شده……………………………………
70
جدول(3-3) تعداد سوالات متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………
72
جدول(3-4) ضریب آلفای کرونباخ متغیرهای تحقیق………………………………………………………
74
جدول(4-1) توصیف نام شهرستان پاسخ دهندگان………………………………………………………….
81
جدول(4-2) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان………………………………………………………………..
82
جدول(4-3) توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………….
83
جدول(4-4) توصیف سن پاسخ دهندگان………………………………………………………………………
84
جدول(4-5) توصیف سابقه خدمت مرتبط پاسخ دهندگان……………………………………………….
85
جدول(4-6) توصیف سابقه خدمت در دهیاری پاسخ دهندگان………………………………………..
86
جدول(4-7) توصیف متغیر انتظار اجرا……………………………………………………………
…………….
87
جدول(4-8) توصیف متغیر انتظار تلاش……………………………………………………………………….
88
جدول(4-9) توصیف متغیر نگرش به استفاده…………………………………………………………………
89
جدول(4-10) توصیف متغیر اثرات اجتماعی………………………………………………………………….
90
جدول(4-11) توصیف متغیر شرایط تسهیل گر………………………………………………………………
91
جدول(4-12) توصیف متغیر قصد استفاده از ICT………………………………………………………….
92
جدول(4-13) توصیف متغیر خودکارآمدی…………………………………………………………………….
93

جدول(4-14) توصیف متغیر اضطراب………………………………………………………………………….
94
جدول(4-15) توصیف متغیر استفاده از ICT…………………………………………………………………
95
جدول(4-16) شاخص های برازش مدل های تحقیق……………………………………………………
100
عنوان
شماره صفحه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت