پایان نامه حاضر با هدف تاثیر آموزش گروهی جرأت ورزی و مدیریت خشم بر سلامت روانشناختی و میزان مدیریت خشم در دانش آموزان مقطع دبیرستان در شهرستان کنگاور در سال 1393 به تحریر درآمده که روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گرد آوری داده ها از نوع مطالعات آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون است. جامعه آماری شامل تمامی دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان شهرکنگاور که شامل 830 نفر که با استفاده از روش نمونه گیری ساده تصادفی تعداد 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند ابزار گرد آوری اطلاعات شامل پرسشنامه پرسشنامه کنترل خشم اشپیلبرگر استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های این پژوهش، از نرم افزار SPSS در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی استفاده به عمل خواهد آمد.نتایج حاصل از پژوهش این بود که آموزش جرأت ورزی و مدیریت خشم موثر بوده و همچنین آموزش جرأت ورزی و مدیریت خشم به صورت گروهی موثر تر از آموزش جرأت ورزی و مدیریت خشم به صورت فردی بر سلامت روانی دانش آموزان است.
واژگان کلیدی :
جرأت ورزی، مدیریت خشم ، سلامت روانشناختی ، آموزش گروهی، آموزش فردی

فهرست مطالب
فصل یکم : مقدمه پژوهش
1-1- مقدمه. 2
2-1- بیان مسأله. 4
3-1- اهمیت و ضرورت تحقیق. 6
4-1- اهداف تحقیق. 7
5-1- فرضیه‏های

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

تحقیق:. 8
6-1- تعاریف واژه ها :. 8
1-6-1- تعاریف مفهومی :. 8
2-6-1- تعاریف عملیاتی :. 9
فصل دوم : پیشینه پژوهش
1-2- جرأت ورزی. 11

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت