پایگاه اینترنتی شرکتی که موضوع مذکور را طراحی کرده منتقل میگردد. بنرها دارای انواع مختلف هستند که عبارتند از:

الف . بنرهای ثابت: قبلا این نوع بنرها کمتر مورد استفاده قرار می گرفت ،اخیراً تحقیقات نشان داده است که بعضی از کاربران این نوع از بنرها را ترجیح می دهند و به همین دلیل اخیرا استفاده از انها افزایش یافته است. این بنرها دربر دارنده تصاویر و متونی هستند که ثابت بوده و حرکت نمیکنند.

ب. بنرهای متحرک (انیمیشن) : این بنرها بعلت حجم زیاد و اندازه های بزرگ سرعت بارگذاری صفحات اینترنتی  را کاهش می دهند. با استفاده از نرم افزارهای مخصوصی و از ترکیب چندین نوع بنر ثابت طراحی گردیده و دارای خاصیت تغییرپذیری هستند. با استفاده از انها پیامهای تبلیغاتی پیچیده تری طراحی می شود و برای کاربران جالبترند و توجه انان را بیشتر به خود جلب میکنند.

پ.بنرهای تعاملی (دارای غنای رسانه ای) : در حقیقت بنرهای تعاملی نوع پیشرفته تری از بنرهای انیمیشنی بوده و دارای امکانات بیشتری هستند ، البته مشکلاتی که درمورد بنرهای متحرک گفته شد درمورد این بنرها نیز به نحو شدیدتری مطرح است با وجود این مشکلات و نیز با وجود هزینه بالاتر برای طراحی انها

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

اثربخشی این نوع از دو نوع دیگر بیشتر است. از نرم افزارهایی مانند Flash برای طراحی آنها استفاده می شود.(همان منبع،ص. 15)

ویژگیهای پیام های تبلیغاتی در بنرها
تقریباً همان اصول حاکم برتدوین پیام تبلیغاتی در تدوین پیام در تبلیغات اینترنتی نیز حاکم است. ولی به دلیل برخی ویژگی های اینترنت، پیام تبلیغاتی در اینترنت (بسته به نوع هدف تبلیغاتی و نوع آگهی) خصوصیات دیگری نیز لازم دارد . به عنوان مثال در زیر برخی ویژگی های پیام تبلیغاتی در بنرها آمده است:

استفاده از انیمیشن: استفاده از انیمیشن باعث افزایش جذابیت بنر شده و ضمن جلب تعداد بیشتری از مخاطبان تا حد قابل توجهی افزایش نرخ کلیک بر روی بنر را موجب می شود .
استفاده از رنگهای روشن: استفاده از رنگهای آبی ، زرد و سبز در بنرها و آگهی های تبلیغاتی ، میزان کلیک را افزایش می دهد .
قرار دادن مزایایی برای کلیک بر روی بنر: برای این منظور می توان سوالی را در آگهی خود مطرح کرد که پاسخ سوال را مخاطب می باید با کلیک کردن روی بنر و در سایت مورد نظر بیابد . مثلاً آیا می خواهید ترافیک سایت شما افزایش یابد ؟
بین بنر و صفحه خاصی از سایت خود ارتباط برقرار کنید:زمانی که افراد روی یک بنر کلیک می کنند انتظار دارند به صفحه خاصی که اطلاعات بیشتری راجع به آن آگهی دارد راهنمایی شوند . لذا باید آگهی 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت